Sabtu, 20 April 2013

Yakin rampas semula Kedah

Jitra: Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad yakin Barisan Nasional (BN) mempunyai peluang cerah untuk merampas semula Kedah daripada pakatan pembangkang pada PRU-13 ini.

Katanya, ia berdasarkan sokongan dan sambutan rakyat terhadap program BN yang diadakan di negeri ini, sekali gus mengukuhkan kedudukan BN Kedah. 
Penyokong bersemangat 


“Hari ini pun ramai penyokong datang, cukup bersemangat macam BN suatu ketika dulu. Kita nampak BN ada peluang cerah untuk menawan semula Kedah,” katanya ketika ditemui di pusat penamaan calon Parlimen Jerlun di Sekolah Menengah Sains Kubang Pasu di sini, semalam.

Dr Mahathir dan isteri, Datin Seri Dr Siti Hasmah Mohamed Ali mengiringi anak mereka, Datuk Mukhriz yang bertanding sebagai calon BN di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Ayer Hitam di Parlimen Jerlun.

Beliau juga yakin pengundi di DUN itu akan memberikan peluang kepada Mukhriz di kerusi berkenaan.

Sementara itu, Dr Mahathir turut menasihatkan penyokong BN menyokong sesiapa saja yang diturunkan untuk mewakili parti berkenaan tanpa melihat dari aspek individu. 
“Mereka yang tidak dicalon kali ini juga diminta tidak melakukan sesuatu yang tidak disukai orang lain, sebaliknya harus membantu memenangkan calon yang dipilih parti,” katanya.

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/YakinrampassemulaKedah/Article/index_html

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...